Kapitel 15 - Welcome to me

Efter att tag bestämde vi oss för att åka där ifrån.
Jag var tvungen att åka hem eftersom jag inte hade några kläder och så lovade jag mamma att vi skulle prata.
- Vill du följa med? Frågade jag Rob.
- Gärna, om det är okej
förstås. Svarade han och la sin arm runt mina axlar och jag lutade mitt huvud mot hans axlar.
- Klart det är okej svarade jag.
Rob sa till chauffören vart vi skulle och han körde oss hem till mig.

________________________________________________________________

Vi gick ur bilen och stannade precis utanför dörren.
- Är du säker på detta? Frågade Rob mig.
- Ja jag tänkte mest bara varna dig för att det kanske inte är så jätte städat. Svarade jag och skrattade lite osäkert.
- Haha det bryr jag mig inte om. Svarade han och kysste mig på munnen.


Jag låste upp dörren och vi gick in, vi tog av oss våra ytterkläder.
Jag tog Rob i handen och drog med honom mot köket där jag antog att mamma och pappa skulle vara.
Jag stannade precis vid ingången till köket och såg dom sitta där vid matbordet med varsit glas vin.
Mamma som satt vänd mot oss kollade upp och öppnade munnen och bara stirrade. Jag gjorde en min åt henne som skulle betyda "sluta".
Hon reste sig upp och gick fram mot oss.
- Oj ursäkta, men jag var inte beredd på att vi skulle få sånthär fint sällskap. Sa hon och kollade ursäktande på mig för att hon inte trott mig tidigare.

Pappa vände på sig och såg nästan lika förvånad ut som mamma gjort. Han reste sig och gick till oss.
- Det här är Rob som ni kanske vet och det här är min mamma Jules och min pappa John, dom skakade hand med Rob och sa att han var välkommen hit.

- Gud vad fin du är. Sa mamma helt plötsligt till mig.
- Tack. Svarade jag.
- Så hur känns det att varit på en gala. Frågade hon och såg lite fundersam ut.
- Bra antar jag, haha nej men det var as coolt. Det var kändisar överallt svarade jag och märkte att jag lät väldigt kändisbesatt.
- Jag förstår det. Sa mamma och kramade om mig lite lätt.
- Det var trevligt att träffas, men jag måste tyvärr åka nu. Min chaufför står utanför och väntar på mig. Sa Rob och log.
- Ja det samma. Svarade mamma och pappa.

Jag gick med Rob till dörren.
- Kan du inte stanna? Frågade jag.
- Jag måste hem, Patty kom hem till mig tidigare, men du får följa med om du vill. Svarade han och log.
- Okej vänta lite. Sa jag och sken upp som en sol.

Jag sprang upp på mitt rum och slängde ner en massa kläder i en väska, sen sprang jag förbi köket och ropade att jag skulle hem till Rob. Dom hann inte svara förrän jag stängt dörren bakom mig och Rob.

När vi var hemma hos Rob såg jag något litet och vitt komma skuttandes mot oss. Robert satte sig ner på huk och ropade på "Patty".
Patty hoppade upp i hans knä och Rob lyfte upp honom och bar med honom mot mig.
- Här är Patty. Sa han till mig och räckte henne mot mig.
- Åh vad söt. Sa jag och klappade henne.

Han satte ner Patty på marken och vi gick mot dörren. Patty kom studsandes efter oss.

Han låste upp dörren och vi alla tre gick in. Rob hängde av sig jackan och tog av sig skorna och jag gjorde lika dant.
- Känn dig som hemma. Sa han och skrattade, sen gick han in till köket.
Jag kom efter honom efter ett tag. Jag satte mig på en av stolarna och kollade på honom när han tog fram mat till oss.
- Behöver du hjälp med något. Frågade jag efter ett tag och kände mig taskig för att jag bara satt där.
- Har du lust att skölja av pastan. Sa han och log.

Jag reste mig upp och gjorde det.
När jag var klar ställde jag pastan bredvid och lutade mig sen mot diskbänken. Rob vände sig om och lyfte upp mig på bänken, sen kysste han mig länge.
- Vi kan byta om innan vi äter. Sa han till mig och lyfte ner mig igen.

Jag följde bara efter honom. Innan vi gick upp tog hämtade jag min väska som stod kvar i hallen.
Jag gick med honom upp till hans rum. Jag gick fram mot fönstret och kollade ut.
- Gud vad vackert det är här på natten. Sa jag och hörde steg komma närmare bakom mig.
Han kramade om mig bakifrån och jag vände mig mot honom. Han hade bara byxor på sig. Jag hade händerna mot hans nakna bröstkorg medans han kramade mig.
Vi kysstes länge i månljuset.

- Vi kanske borde äta innan maten blir för kall. Sa Rob efter ett tag.
- Ah jag måste bara byta om. Sa jag och drog upp ett par jeans och en sjorta ur väskan och tog på mig det.
Rob tog av sig byxorna och tog på sig ett par jeans och en vit t-shirt med en grå skjorta över.
Vi gick sen ner för att äta.
Rob dukade bordet med ljus och vinglas och fina tallrikar.
Han hällde upp vin i våra glas och la upp pastan och såsen på tallrikarna.





Kommentarer
Postat av: Vicki

AS BRA!!!!!!!!!!

Längtar till nästa!! :):):)

<33

2011-03-09 @ 16:17:15
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Gud, du är så duktig på att skriva!

Mer ;)

2011-03-09 @ 21:21:18
URL: http://www.nogg.se/twilightdreams
Postat av: Mattiz

Verkligen super!!!

Vill ha mer!!!! :)

2011-03-10 @ 16:25:43
Postat av: erica

Värkligen jätte bra :D Du är så himla duktig, längtar värkligen till nästa kapitel ♥

2011-03-10 @ 17:39:07
URL: http://ericacatherine.blogg.se/
Postat av: julia

gud så bra vill ha meeer!! :D var gärna med i mina två tävlingar på min blogg, www.juuliiaa.bloggplatsen.se

gratis och lätt att delta och höjer nästan garanterat statistiker på vinnarnas bloggar!

tävlingarna avslutas på söndag så var med och tävla NU! :D

2011-03-10 @ 18:29:09
URL: http://juuliiaa.bloggplatsen.se
Postat av: Saga Forsberg

Hej! Jag skulle gärna ha en design! .. PS. Jag kan göra en länkning!

2011-03-12 @ 19:02:22
URL: http://justinbiebstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback