Kapitel 18 - Paparazzi

Vi gick ut till hans bil och körde till baren där jag skulle träffa Nikki.
När vi var framme där jag och Nikki skulle träffas tackade jag för skjutsen och gav honom en kyss innan jag klev ut ur bilen.
Jag gick sen och ställde mig så att hon skulle se mig när hon kommer.
______________________________________________________________

Jag såg någon lång tjej med långt hår i mörkret komma springandes mot mig, jag antog att det var Nikki så jag började gå för att möta henne.
När jag kom närmare sågjag att det inte var Nikki, men tjejen som nu stod bara några meter ifrån mig tog fram en kamera och började fota mig.
Jag tog min hand framför mitt ansikte.
- Vad håller du på med? Frågade jag och fattade ingenting.
Hon tog fram en tidning och kastade den mot mig utan att svara. Jag tog upp den för att se vad hon menade och såg då att det ännu var en tidning med mig och Rob på framsidan.
"Trodde aldrig att det skulle bli såhär, att jag skulle be "känd" pågrund av att jag umgicks med Rob, jag ahde aldrig tänkt på det sättet".
Jag vände mig om för att gå bort från paparazzin, men såg då fler folk komma mot mig. Jag gick smidigt in i en gränd och jag lyckades smita undan utan att någon såg mig.

*Ring*

Jag tog fram min mobil och svarade.
- Hej Nikki. Svarade jag när jag sett att det var hon som ringde.
- Hej, vart är du? Frågade hon.
- Ehi gränden precis intill baren. Svarade jag och skrattade lite när jag insåg hur fult det lät.
- Vad gör du där? Frågade hon och jag började höra hennes röst närma mig utanför telefonen.
- Jag kan berätta när du kommit hit. svarade jag och viskade lite så att ingen annan skulle höra. Vil la på luren när vi såg varandra.

Hon gick fram till mig och vi kramade varandra "hej".
- Så, varför står du här? Frågade hon igen.
- Du vet ju att jag umgås med Robert och detta kanske du inte vet, men jag följde med honom på galan här om dagen.
- Haha, hur tror du jag skulle kunn ha missat det, det står överallt. Svarade hon och skrattade.
- Ah juste ja, men det var en paparazzi som började ta kort på mig och sen såg jag ännu fler och då gick jag hit för att "gömma" mig. Svarade jag.
- Haha, coolt att jag är vän med en kändis då. Sa Nikki och flinade.

Jag skrattade bara åt henne.

Vi gick in och satte oss i baren. Vi beställde varsin drink, vi satt ner och snackade en massa om allt möjligt.
Helt plötsligt såg jag att Nikki stirrade mot ingången, hon såg sur ut.
Nikki såg att jag var påväg att vända mig om för att se vad det var hon kollade på.
- Vänd dig inte om. Sa hon, men jag var redan påväg och såg att det var Michael hon hade stirrat på.
Det enda jag fick ur mig var "UEK". Jag vände mig tillbaka mot Nikki.
- Han kommer hitåt. Sa hon och såg nästan skräckslagen ut.
- VA!? Svarade jag och kände verkligen inte för att prata med honom.
- Han beställer en drink en meter ifrån dig. Viskade hon så att han inte skulle höra.
- Bra, eller har han sett mig? Frågade jag och ville kolla, men skulle ångra mig ifall jag gjorde det.
- Tror inte det, eller.. Okej nu kommer han verkligen HIT!
Sa hon och jag hade lusta att resa mig för att gå ifrån, men det skulle vara väldigt omoget.

- Hej Kristen! Hörde jag bakom mig och såg sen att han var påväg att krama mig.
Jag lutade mig ifrån honom och kollade snett på honom som om han vore dum i huvudet (vilket han var).
Han försökte snacka med oss, men ingen svarade. Nikki hatade honom lika mycket som jag, om inte mer.
Jag gjorde allt för att försöka stöta honom ifrån mig, men han lämnade oss inte.
- Ska vi gå till något annat ställe? Frågade Nikki mig för att hon såg att jag kände mig obekväm.
Jag nickade och vi gick ut.
Jag hörde att Michael kom springandes bakom oss och precis när vi stod framför massa paparazzis såg tog han min arm så att jag vände mig om och kysste mig på munnen.
Jag försökte ta mig loss och jag hörde massa blixtrar runt om oss, när jag äntligen kom loss gav jag honom en smäll på käften. Han blev aldeles röd och jag kände att Nikki drog i min arm så att inget annat skulle hända.

- Vad fan var det där om. Frågade jag och förväntade mig inget säkert svar.
- Jag antar att han vet att du är känd. Sa Nikki och suckade.
- Fyfan vilket äckel han är. Jag avr skit förbannad, jag hade aldrig kännt mig såhär förut.
- Du kanske borde ringa Rob, med tanke på vad som hänt. Sa Nikki.

Jag gjorde som hon sa och vi stod och väntade vid en ganska avskild väg. Jag kände mig lurad och föromjukad eftersom "kyssen" eller vad man skulle kalla det, kommer vara i en massa tidnar dagen där på.

Jag såg Rob komma i sin bil och han stannade precis vid oss. Han klev ur bilen ochhälsade på Nikki och sen kramade han mig och frågade vad som hänt, han såg antagligen att jag var väldigt chockad.
Jag berättade allt för att undvika missförstånd imorgon, det kändes väldigt bra nu när även Nicki var här som "vittne" ifall Rob inte skulle ha trott på mig. Men som tur var så litade han på mig.
Han kysste mig och jag såg att Nikki inte riktigt visste vart hon skulle kolla.
- Vart ska ni nu då? Frågade Robert oss.
- Jag tänkte nog åka hem. Svarade Nikki.
- Vill du inte följa med hem till med oss då? Frågade Rob och log.
- Är ganska trött så kan ta en taxi hem, men tack för erbjudandet. Svarade hon.
- Vi kan skjutsa hem dig om du vill. Sa han.
- Det behövs inte. Svarad ehon och log som tack.
- Jo, men vi gör det. Sa han och jag drog med henne in i bilen så att hon inte kunde komma undan.

Jag satt mig bak med Nikki så att hon inte skulle tro att jag hellre ville vara med Rob när vi bestämt att vi skulle umgås.
Vi lämnade av henne hemma hos sig och jag bytta plats så att jag satt fram bredvid Rob, sen åkte vi vidare.
- Vill du hem till dig, eller ska du följa med mig hem? Frågade Rob och log oemotståndligt.
- Till dig. Svarade jag och lät som en liten unge.

Det var en ganska bra bit kvar innan vi var hemma hos Robert igen.





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mer! :D

2011-03-22 @ 21:23:09
URL: http://www.nogg.se/twilightdreams
Postat av: emmaa

Sooo Good!! MORE MORE

2011-03-23 @ 08:08:55
Postat av: vicki

GRYMT!! :D:D:D<333333333

2011-03-23 @ 19:08:44
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se
Postat av: Mattiz

Så grymt!

Toppen att min lilla ide kom till användning! :)

Vill bra ha mer, kan inte sluta tänka på hur bra du e på att skriva! <3

2011-03-23 @ 19:42:53
Postat av: Sofia

Svar: Haha bra , hahahahaha XD <3

2011-03-24 @ 15:24:37
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur är läget med dig idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Ps. Delta gärna i min dagens-blogg tävling, eller i min H&M-tävling med 1000:- i potten :)

2011-03-25 @ 11:32:46
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: erica

jätte bra ideé med paparazin (; längtar bara till nästa kapittel. (:

btw hade ingen aning att det var du som skrev på VDSweden (: Är värkligen ett stort fan av dina två bloggar ♥

2011-03-27 @ 22:18:05
URL: http://ericacatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback