Kapitel 17 - Cozy

Jag hörde hur hans hjärta bultade, det var ett mysigt ljud som jag lätt skulle kunna somna till, men jag ville inte sova, jag ville inte missa denna stund.
Jag la mitt högra ben över hans båda ben och jag kände hur hans hand smekte mitt ben.

Vi satt i badet en lång stund utan att säga något. Det var skönt att umgås med Rob, han var inte den typen som kände sig tvungen att bryta tystnaden hela tiden. Vi båda trivdes med att bara vara nära varandra.
_______________________________________________________________

Vi låg i badet väldigt länge, jag kände att minna fingrar hade blivit skrynkliga som russin.
Solen lös in genom badrumsfönstret och värmde min kropp som var över vattnet, resterande av kroppen som var under vattnet började bli kall och det var inte längre lika behaglit i badet.
Vi ställde oss upp i badkaret för att tömma vattnet, vi spolade av oss i varmt vatten innan vi klev ur badet.

*Ring*
Jag sprang ut ur badrummet och mot min väska där min mobil låg. *Duns* Jag hade halkat pågrund av att jag inte torkat mig och jag låg nu mitt på golvet och jag hörde att mobilen slutat ringa.
Robert kom utrusande ur badrummet och stannade när han såg vad som hänt. Jag såg på honom att han ville skratta pågrund av min klumpighet, men han höll det inne och hjälpte mig upp istället.
- Hur gick det? Frågade han mig samtidigt som han tog min hand.
- Bra. Svarade jag och började skratta, Rob tog då också friheten till att skratta.


Jag fortsatte till min väska för att ta upp mobilen, fast den här gången tog jag det försiktigt.
Jag såg att det var Nikki som hade ringt, så jag ringde upp henne direkt.
- Hej förlåt för att jag inte hann svara, jag eh halkade. Små fnissade jag lite.
- Haha, hej okej det är lungt. Svarade hon.
- Haha bra. Svarade jag och slutade skratta.
- Skulle vi ses idag, eller det är ju lördag idag och vi bestämde ju att ses den här helgen. Sa hon.
- Ja, självklart svarade jag. Jag hade helt glömt bort det, men jag hade som tur inte bestämt något annat.
- Vad bra, vart ska vi gå? Frågade Nikki.
- Jag vet inte, du får bestämma, men du jag sitter med handduk här och fryser kan jag smsa sen? Frågade jag.
- Ah gör det.
- Bra, vi hörs snart då. Sa jag och vi la på.


Jag gick tillbaka in i badrummet där Rob stod och borstade tänderna. Jag tog min tandborste och satte mig på badkarskanten och började borsta.
Rob log mot mig genom speglen och jag log tillbaka. Hela jag skakade pågrund av att jag var så kall. Jag sköljde munnen efter Rob och gick sen tillbaka till hans rum för att klä på mig.

Jag smsade till Nikki som jag lovat henne och vi bestämde vart vi skulle träffas och när.

Jag behövde inte åka hem i mellan eftersom jag tagit med mig de flesta utav mina kläder hit. Jag tog upp ett par svarta tunna strumbyxor och en svart tunika som var tillräckligt lång för att den skulle täcka min rumpa. Jag utsmyckade min utstyrsel med ett långt halsband och ett ganska stort armband.
Jag fixade det sista och gick sen till Rob som hade satt sig i vardagsrummet för att se på tv.

När jag kom in i vardagsrummet satt han med Patty i sitt knä. Han såg ut som ett litet barn med sitt älskade djur när han satt där. Han var så söt.
Jag satte mig bredvid honom i soffan och han log stort mot mig.
- Vad snygg du är då. Sa han och fortsatte le.
- Tack, jag lovade Nikki att vi skulle ses idag. Svarade jag.
- Okej, behöver du skjuss eller något. Frågade han mig.
- Det behövs inte jag kan ta en taxi. Svarad ejag och kände att han alltid gör allt för mig.
- Men jag vill skjutsa dig. Sa han och kysste mig.
- Haha, okej tack. Svarade jag och kramade honom efter kyssen.
Solen höll på att gå ner och jag kollade på klockan och såg att det var dags att åka.
- Jag måste åka nu, men är du säker på att jag inte ska ta en taxi. Frågade jag för säkerhetsskull ifall han skulle ha ändrat sig.
- Nej, jag kör. Svarade han och reste sig upp och drog med mig upp.

Vi gick ut till hans bil och körde till baren där jag skulle träffa Nikki.
När vi var framme där jag och Nikki skulle träffas tackade jag för skjutsen och gav honom en kyss innan jag klev ut ur bilen.
Jag gick sen och ställde mig så att hon skulle se mig när hon kommer.




Kommentarer
Postat av: Vicki

BRA!! Meer :D:D

<33

//Vicki

2011-03-16 @ 20:59:24
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Jätte bra!

Meer <3

2011-03-16 @ 21:11:04
URL: http://www.nogg.se/twilightdreams
Postat av: Mattiz

Såå bra!

Vill ha nästa kapitel nu på direkten ( stavning? ) du är verkligen så duktig!!! ;)

2011-03-17 @ 09:29:16
Postat av: emmaa

Sjukt bra , vill ha meer!! :) <3

2011-03-17 @ 12:19:05
Postat av: Sofie!

HAHAHA, Jag är Sagas syster;) Jag har ju hennes dator.. Det är därför det står Saga, för jag glömmer att ändra! Jag heter Sofie Forsberg;)

2011-03-17 @ 14:55:50
URL: http://jdrewstories.blogg.se/
Postat av: erica

Värkligen jätte bra :D

Längtar efter mer ♥

2011-03-18 @ 21:24:42
URL: http://ericacatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback