Kapitel 16 - Bath

Rob tog av sig byxorna och tog på sig ett par jeans och en vit t-shirt med en grå skjorta över.
Vi gick sen ner för att äta.
Rob dukade bordet med ljus och vinglas och fina tallrikar.
Han hällde upp vin i våra glas och la upp pastan och såsen på tallrikarna.
____________________________________________________________

Dagen efter vaknade jag först. Rob låg och höll om mig, jag var tyvärr helt klarvaken och kunde därför inte ligga still en sekund till, så jag lyfte försiktigt upp Robs arm och smög upp ur sängen och satt mig på stolen vid hans skrivbord.
Hans ipad låg bredvid mig på skrivbordet och jag tänkte att det nog inte gjorde något om jag kollade lite på den. Jag satt på den och började kolla runt på lite skvallerbloggar.
Överallt stod det "Robert Pattinson med ny flickvän!" Det kändes konstigt att se sig själv på sidor som en massa människor läser. Jag gick in på en annan blogg som fanns länkad och även där stod det likadant med stora rubriker. Jag bläddrade ner lite och såg en bild, jag brast ut i skratt. Jag kunde inte hålla mig, bilden var hemsk! Jag såg helt drogad ut och så stod jag där bredvid snygga Robert, hur hemskt var inte det.
- Vad händer? Frågade Rob nyvaket, han hade hört mig skratta.
- Hahahaha, inget, eller jo en bild. haha. Svarade jag och kunde verkligen inte sluta skratta.
Han gick upp ur sängen och kom mot mig, han hade bara kalsonger på sig och hans hår stod åt alla håll, det såg precis ut som om det vore en scen från en film, men det här var verklighet, min verklighet.
- Prfff!! Hörde jag honom bakom mig.
- Det är HEMSKT! Sa jag och hade fått tårar i ögonen för att jag skrattat så mycket.
- Haha, det är inte så hemskt, du ska se bilden på mig som togs för länge sen i början av min karriär.

Han klickade på skärmen och gick in på bilder, han bläddrade långt bak i bildbiblioteket tills han hittade den. När han visade den bilden försökte jag hålla skrattat inne, ville inte skratta åt honom, men det gick inte, den var nästan värre än bilden på mig, hans ögon stod åt två olika håll och munnen såg ut att täcka halva ansiktet, hans hår som vanligtvis är spretigt och sexigt låg slickat runt hans ansikte.
- Jag sa ju att den var fulare. Sa han när han såg mig sitta och garva åt den.
- Okej den där var riktigt ful, men det ser inte ens ut som du.. den.. ser ju.. redigerad.. ut! Skrattade jag fram.

Han skrattade också och pussade mig på pannan.

Jag reste mig upp och la armarna runt hans nacke.
- Kan jag ta en dusch. Frågade jag och bet mig i underläppen (en gammal vana jag har).
- Självklart kan du det. Sa han och satte händerna på varsin sida av min midja.
- Vänta lite först, måste fixa en sak innan du går in där. Sa han sen och blinkade med ena ögat.
Jag stod kvar mitt i hans rum och min blick följde honom när han gick mot badrummet. Han var så jäkla snygg och allt kändes fortfarande overkligt som om det vore en dröm som jag inte vaknade upp ur.
Jag kom in på konstiga tankar som till exempel att jag var död och drömde en dröm för evigt, men sen kom jag på att om man är död kan man inte drömma.. Mitt bland allt tänkande kom Rob ut igen och sa att jag kunde komma in.

Jag gick in till baddrummet och såg att det var vatten i badkaret och en massa skum.
Jag tittade frågande på Rob, och han räckte fram sin hand mot mig. Jag tog tag i den och han drog mig närmare sig och han kysste mig.
Han drog ur min slarviga toffs som jag hade och mitt hår föll ner på mina bara axlar.
Robert tog ett likadant grepp om min midja som han tidigare gjort och vi gick smidigt ner i badkaret.
Jag låg över honom och vi kysstes, han höll sina händer på min rumpa och jag hade mina på hans axlar.
Jag höll på att glida iväg från honom så han tröck upp mig mot honom.
Nu satt jag på knä med hans ben mellan mina. Vi satt länge och bara kysstes. Mina ben hade donat bort pågrund av hur jag satt, jag var tvungen att spänna hela benen så att jag inte skulle åka ifrån honom.
Vi slutade kyssas och jag satte mig ner bredvid honom på hans vänstra sida, jag kände hur mina ben slappnade av. Han tog armen bakom mig och jag lutade mitt huvud mot honom.
Jag hörde hur hans hjärta bultade, det var ett mysigt ljud som jag lätt skulle kunna somna till, men jag ville inte sova, jag ville inte missa denna stund.
Jag la mitt högra ben över hans båda ben och jag kände hur hans hand smekte mitt ben.

Vi satt i badet en lång stund utan att säga något. Det var skönt att umgås med Rob, han var inte den typen som kände sig tvungen att bryta tystnaden hela tiden. Vi båda trivdes med att bara vara nära varandra.





Kommentarer
Postat av: emmaa

Längtar till nästa!!MERMERMER!! <3

2011-03-13 @ 02:27:33
Postat av: Alexandra

Wow!

Meeer <3

2011-03-13 @ 07:32:30
URL: http://www.nogg.se/twilightdreams
Postat av: vicki

AMAZING!!!!!!!!!

MER!! :D:D

<33

2011-03-13 @ 08:17:18
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se
Postat av: Mattiz

Vill bara ha MER!!!!! Så bra! :) <3 :)

2011-03-13 @ 11:18:19
Postat av: erica

Skit va snabbt du skrver nya kapitel, jätte roligt att följa med. Det är så jätte bra! Längtar till nästa <3 (:

2011-03-14 @ 21:12:49
URL: http://ericacatherine.blogg.se/
Postat av: Saga

Hejsan! Jag undrar om du gör bloggdesigner?, jag tycker din är sjukt fin! så jag undrade bara..

2011-03-15 @ 20:31:05
URL: http://jdrewstories.blogg.se/
Postat av: Saga

haha, jag har ingen aning om att du har gjort en bloggdesign åt mig.. xd..

2011-03-15 @ 21:40:47
URL: http://jdrewstories.blogg.se/
Postat av: Saga

http://www.justinbiebstories.blogg.se/ är inte min novell, hhaha!

2011-03-16 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback