Kapitel 10 - The beach

Efter skolan gick vi mot parkeringen och Nikki fortsatte gå medans jag stannade.
Jag kollade på mobilen, men jag hade inte fått något sms och jag undrade vart han var. Jag började fundera på vart han stod, han kanske bara inte ville ställa sig mitt bland allt folk, så jag gick bort mot en vändplats och ringde honom.
______________________________________________________________

I samma ögonblick som jag tryckte på "ring" så såg jag hans gröna porsche svänga in på skolområdet. Jag vinkade lite så att han skulle se mig, men han var redan påväg mot mitt håll.
Jag öppnade bildörren och tänkte precis sätta mig då jag såg en svart kasse med texten "Dolce Gabbana" på, han tog bort den från sätet så att jag kunde sätta mig.
Han gav mig en kyss och sa förlåt för att han var sen.
- Jag har köpt en sak åt dig, sa han samtidigt som han räckte fram den svarta kassen mot mig.
- Hehe, tack, men det skulle du verkligen inte behövt göra, sa jag när jag tog emot kassen.

- Vart ska vi? frågade jag.
- Kolla i påsen så kan du nog lista ut det, svarade han och skrattade.

Jag tog upp det som låg i kassen, det var en vit bikini, jag fattade då vart vi var påväg.

När vi var framme vid stranden gick vi båda ut ur bilen.
- Här, ska du byta om till bikinin? frågade Rob mig samtidigt som han gav mig bikinin som jag råkat glömma i bilen.
Jag tog den och sa tack ännu en gång, sen gick jag in bakom en buske och bytte om. Bikinin satt perfekt och det måste vara den snyggaste jag någonsin haft, tänkte jag (och dyraste säkert).
När jag kom fram bakom buskarna hade Rob redan gått ner till stranden, så jag gick också ner dit. Han hade inte sett mig så jag bestämde mig för att skrämma honom, jag smög längst stranden, men precis när jag skulle hoppa på honom så ramlade jag.
Robert vände sig om och började as garva.
- HAHAHA, gud vad du skrämde mig, fick han fram samtidigt som han hjälpte mig upp.
- Ja då lyckades jag iafall med det, sa jag och småflinade lite.

Gud vad pinsamt, måste jag vara så himla klumpig, tänkte jag för mig själv.

Han släppte inte min hand efter att han hjälpt mig upp, vi gick längst vattenbrynet i solnedgången. Vågorna slog upp mot benen samtidigt som vi gick och höll hand i hand, det här är det mest romantiska jag någonsin varit med om.
Helt plötsligt bar Rob upp mig och sprang ut i vattnet, jag sprattlade som en fisk för att försöka komma loss, men jag var för klen.
Han gick ut till en sten mitt i vattnet och så satte han mig på den, han satte sig bredvid mig och höll om mig, vi satt där ett bra tag och pratade om en massa olika saker, han var väldigt intesserad av att få träffa min familj, men det var ett samtalsämne jag gärna ville undvika.
Jag hade inte märkt att jag frysit så mycket som jag gjorde förrän Robert frågade mig om jag frös. Vi hade blivit helt genomblöta utav vågorna som åkt up på oss.
Vi hoppade ner från stenen och kysstes ett långt tag i vattnet.
Utan att jag tänkt på det så hade Rob burit upp mig och gått med mig till stranden samtidigt som vi hade kysst varandra.
Vi satte oss på en röd filt som låg i sanden, Rob hade antagligen lagt dit den tidigare. Vi kysstes väldigt intimt och vi slutade inte, det gick inte. Hans kyssar hade blivit som mitt största behov.





Kommentarer
Postat av: vicki

Amazing!! längrtar tills nästa del :D

// Vicki

2011-02-22 @ 13:41:40
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Jätte bra, meer!! :D

2011-02-22 @ 16:17:42
URL: http://www.nogg.se/twilightdreams
Postat av: Mattiz

Verkligen super! Har precis börjat läsa denna fanfic, och jag älskar den! Hoppas nästa kapitel kommer snart :)

2011-02-24 @ 19:09:38
Postat av: Mattiz

Verkligen super! Har precis börjat läsa denna fanfic, och jag älskar den! Hoppas nästa kapitel kommer snart :)

2011-02-24 @ 19:12:19
Postat av: erica

Älskar värkligen denna fanfic, du gör ett jätte bra jobb! Längtar till nästa kapitel :)

2011-02-26 @ 07:18:12
URL: http://ericacatherine.blogg.se/
Postat av: JDBStory - En blogg med JustinB noveller!

SVAR: hahahahahahahaahahahhahahahahaahhaa sa ju att jag skulle skriva såå!! jag vägrar skriva en sexscen igen xD hahahahahah skoja :D nej men du fattar, hahahahahhahahahaha xD<3

2011-02-26 @ 19:47:42
URL: http://jdbstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback