Kapitel 21 - Wonderful night

Vi satt länge och pratade och jag kände att jag verkligen trivdes, alla kom bra överens och ingen satt tyst, iallafall inte länge.
Klockan var mycket när vi bestämde oss för att åka hem. Vi sa hej då och gick ut till bilen. Jag kom på att mina föräldrar var kvar, så jag frågade om det var okej att dom stannade. Det var självklart okej att dom kunde stanna.

Jag somnade i bilen på vägen hem..
_________________________________________________________________________

Jag vaknade när bilen svängde in på den grusade uppfarten.
Jag såg att Rob kolladde på mig och log för att jag alltid somnade överallt. Han parkerade bilen och vi gick in i huset. Klockan var mycket, men jag var inte trött längre efter att jag redan sovit ett bra tag. Vi gick in till vardagsrummet och Rob tände ljus som lös upp det mörka rummet.
Jag hörde lugn musik i bakgrunden och Rob kom fram till mig och tog mig runt midjan. Han försökte få mig börja dansa, men det kändes bara pinsamt hur jag än gjorde.
Jag följde hans danssteg och efter ett tag flöt det faktiskt på ganska bra. Vi dansade tätt intill varandra och kysstes.


Rätt som det var hade jag benen om hans kropp och mina armar runt honoms nacke. Han höll sina armar runt min höft så att jag inte skulle glida ner.
Han tryckte mig närmare sig och han kysste mig ner på halsen.
Jag slet av mig min tröja och Rob sin. Han böjde sig långsamt ner mot golvet med mig klängandes runt honom. Han la mig försiktigt ner på rygg och knäpte upp mina byxor. Jag hjälpte honom dra av mina byxor. Han drog sin hand längst mitt ben och stannade vid min midja. Han drog upp min midja mot sig och kysste mig längst halsen och ner.
Resten av kläderna åkte av och natten blev lång..

Dagen efter vaknade jag på golvet med Rob brevid mig. Han hade din arm runt min midja. Vi hade en filt som vi delade på.
När Rob vaknade tog han min hand i sin.
- God morgon. Sa jag och log fast att han inte så mitt ansikte.
- God morgon. Svarade han och kysste mig i nacken.

Efter ett tag satte vi oss upp på golvet och Rob tog filten runt oss båda, sen ställde vi oss upp och gick mot hans rum. Ute sken solen och det såg väldigt vindstilla ut.
Jag tog på mig en t-shirt och ett par korta shorts eftersom det såg ut som om det skulle bli en varm dag, Rob där emot valde jeans och t-shirt som man kände igen honom väl i.
klockan var redan ganska mycket så vi bestämde oss för att stanna hemma idag. Vi valde att sätta oss på verandan för att bara slappa.
Direkt när man gick ut ur dörren kände man hur solen stekte och eftersom vi båda är ganska känsliga för solen pågrund av vårat ljusa pigment valde vi att sätta oss i skuggan så att vi inte skulle bli brända.

- Vill du gå ut och grilla ikväll. Frågade Rob mig väldigt oväntat.
- Hah ja det kan vi väll. Svarade jag och skattade.
Vi la oss ner på en filt i skuggan och bara pratade. Vi kollade på molnen på himlen som formade sig till olika former.

Vid tre tiden blev det kallare ute så vi gick in och bytte om tills senare ikväll då vi skulle iväg och grilla.
2011-04-24 @ 17:37:40 Robsten Story Permalink


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mer. :)

2011-04-24 @ 19:31:52
URL: http://www.nogg.se/twilightdreams
Postat av: vicki

awesome! :D

btw, har du ändrat designen lite?? :)

2011-04-25 @ 14:47:52
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Så himla bra!! :) längtar til nästa kapitel :D

2011-04-25 @ 16:51:16
URL: http://ilovevampire.blogg.se/
Postat av: Mattiz

Omg!!!

Sååå bra!!!

Du är verkligen duktig. ;)

Vill ha more!!!! <3

2011-04-26 @ 20:30:07
Postat av: Anonym

shiet vad braaa, asså omg vill ha meer!!

2011-07-30 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback