Kapitel 7 - The first kiss

*pling*! Vem var det som skickade sms så här dags..
"Tack för ikväll, det var trevligt. Kram Rob." Stod det. Jag var så glad att jag inte kunde sluta le. Känslorna rusade genom hela kroppen och jag försökte skriva ett sms tillbaka, men allt lät så himla fel. Det är ju inte vem som helst jag skriver till, utan självaste Robert Pattinson!
"Tack själv för att du hade tid att umgås med mig, kram." Världens dåligaste svar, men nu var det skickat.
*Pling*!
"Klart jag har tid för dig, du är helt fantastisk. Ses vi imorgon?" Var det ett skämt, eller ville han verkligen träffa mig igen!!?
"Ja, självklart!:D God natt!" Ännu ett patetiskt svar av mig..

När jag vaknade morgonen efter, så gick jag upp som vanligt. Drömmen hade varit fantastisk och jag hatade att jag hade vaknat upp ur den.
Precis när jag skulle sätta mig ner för att äta frukost så hörde jag min ring-signal uppifrån mitt rum, jag sprang genast dit för att svara utan att kolla vem det var.
- Hallå! (med mat i mun)
- Hej, när kan du ses idag då?
- *tystnad* (jag började förstå att det jag trott var en dröm var verklighet)
Jag kan när som helst, sa jag efter ett tag.
- Okej vad bra kan jag hämta dig hemma hos dig vid 13, så kan vi åka hem till mig sen? Frågade han.
- Ah det låter bra, svarade jag fortfarande lite chockad.

- Okej bra då säger vi så, ses då!
- Ah hej då!


Jag satte mig i sängen och bara stirrade på ingenting.. Skulle jag verkligen hem till Robert Pattinson!! Jag reste mig snabbt, lite för snabbt, huvudet snurrade, men jag gick ändå för att hitta rena kläder.

Jag kollade snabbt på klockan och den stod på fem i ett. Jag tog på mig mina ytterkläder och gick ut för att vänta på honom. Prick klockan ett kom en grön porche som stannade precis framför mig. Den här gången var det han själv som körde. Jag hoppade in i passagerarsätet bredvid honom.
- Hej, hur är det, frågade han och kramade mig.
- Jo det är bra själv?
- Jo, nu är allt bra, svarade han och log.


Väl hemma hos honom tog han min han och ledde mig upp i hans vardagsrum. Det var stort med vita väggar, men soffan och andra mindre detaljer var svarta och gråa.
Vi satte oss i soffan bredvid varandra. Han tog fram sin gitarr och började spela lite på den.
- Kan du spela? Frågade han mig.
- Haha, nja, helt värdelös är jag väl inte, sa jag och skrattade lite.

Han gav mig gitarren och ville att jag skulle spela, jag spelade inget speciellt, bara någon gammal låt som jag visste att jag kunde. Jag gav snabbt tillbaka gitarren till honom.
Han spelade och sjöng till mig. Det lät fantastiskt, noterna klingade i öronen och hans hesa röst var så behaglig att lyssna på.
"Just never think
Less in your heart
Less in our home
It's all I own

You'll learn to hate me
Just never call me baby
Oh Lord
Just call me by my name
And save your soul
Save your soul
Before your too far gone
Before nothing can be done

And shall I win
Shall I win
I ain't got no fight in me
Left for this whole damn world
So hold off
You choose to hold on

It's the one thing that I've known
Once I put my coat on
And I know it's all wrong
She's standing outside holding me
Saying oh please
I'm in love
I'm in love

Girl save your soul
Go on save your soul
Before you're too far gone
And before nothing can be done

Without me you got it all
So hold on
Without me you got it all
So hold on
Without me you got it all
Without me you got it all
So hold on
Without me you got it all
Without me you got it all
So hold on
.. "

Han la undan gitarren och satte sig närmare mig, han la armen runt mig och där satt vi ett tag och pratade om allt möjligt. Det jag intressearade mig mest om var att han sa att han gillar mig, mer än som vän.
Efter det lutade han sitt ansikte närmare mitt och våra läppar möttes. Han hade båda sina armar runt min midja och jag hade mina runt hans nacke. Han lutade sig över mig så att jag föll bak i soffan, vi fortsatte att kyssas..

http://kaandiisarre.blogg.se/images/2010/robert-pattinson-and-kristen-stewart-kissing_73747049.jpg



Kommentarer
Postat av: vicki

Hej! Snälla lägg ut mer!! Det är nog den bästa fan berättelsen jag har hört!!

Helt amazing!

Får jag länka dig på min blogg??

// Vicki som älskar din berättelse!

2011-02-19 @ 16:55:31
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se
Postat av: Vicki

hej igen!!

Jag tänkte fråga om du skulle vilja vara veckans twilight fan på min blogg på tisdag :D

det skulle vara så kul isåfall :P

om du vill det så kan du väl svara på min blogg så ger jag dig frågorna :)

// Vicki

2011-02-20 @ 15:40:06
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se
Postat av: vicki

här kommer frågorna :D

om det är någon fråga du av någon anledning inte vill svara på så kan du bara strunta i att svara på den eller sudda ut den^^



Namn:

Ålder:

Har du läst böckerna?

Vad tycker du är bäst? Filmerna eller böckerna (om du har läst dem)

Är du något "team"?

Vad gillar du mest av Vampyrer, Varulvar eller människor?

Vilken är din favorit karaktär i Twilight?

Har du en egen blogg?

Hur hittade du TTWILIGHTS?

Vad skulle du vilja att jag skrev mer om här på TTWILIGHTS?

antingen så komenterar du svaren eller så mejlar du dem till

[email protected]

// Vicki

2011-02-20 @ 16:11:02
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback