Kapitel 12 - I love you

Jag såg i ögonvrån att han flinade åt mig. Han tog på sig ett par tajta svarta boxer kalsonger under handduken och sa att jag kunde vända mig om igen.
Han frågade om det gick bra att dela säng och det var klart att det gick bra. Han kysste mig och han förde mig till sängen, jag drog av mig min t-shirt och vi la oss ner i sängen..
_________________________________________________________________

Robert låg överst. Han smekte mig längst benet samtidigt som vi kysstes. Min vänstra hands fingrar var ihop flätade med Robs och min andra arm höll jag runt hans nacke.
Kyssen blev hetare och hetare och jag kände hans hand stanna upp på min rumpa.
Jag hörde att Rob stönade lite lågt samtidigt som vi kysstes.
Vi rullade runt så att jag nu låg överst, jag började sen kyssa honom på halsen och han verkade gilla det, jag drog mina händer längst hans nacke ner till hans bröstkorg och höll kvar dom där.
Vi pressades närmare varandra och jag kände hur mycket stånd han hade fått, jag undrade om han var lika redo som jag var.
Han sträckte sig efter sängbordet och öppnade lådan och tog upp något. Jag såg vad det var och visste nu att han tänkte på samma sak som jag.
Hans ena arm var nu på min rygg och jag kände att han knäppte upp min bh och slängde ner den på golvet. Sen fortsatte hans arm längst hela min kropp, han stannade vid mitt lår och drog försigtigt upp det mot sig.
Jag drog min hand längst hans kropp och in under hans kallsonger. Jag kände hur hans kuk växte ännu mer.
Jag blev ännu mer upphetsad och jag märkte att han ville ha mig lika mycket som jag ville ha honom nu.
Han drog långsamt ner mina trosor och gjorde samma sak med hans kallsonger, vi slängde ner dom på golvet bredvid min bh.
Han tog sen och öppnade förpackningen och trädde på kondomen. Vi fortsatte sen där vi hade slutat.
Han tryckte försiktigt in den i mig och jag stönade. Han rörde sig långsamt fram och till baka, men när våra kroppar vant sig vid varandra blev rörelserna snabbare och snabbare.
Jag stönade högre och även Rob stönade. Det var en underbar upplevelse med honom. Jag vet inte hur länge vi höll på till jag kände hur hela Robs kropp spändes och sen slappnades av, precis efter kom även jag.
Det var underbart och jag kunde inte hålla in stönet. "AAAHHHH"

Vi la oss bredvid varandra och flåsade tungt. Jag la mitt huvud på hans bröst med handen mellan mitt huvud och hans bröst och mitt översta ben över honom.
- Jag älskar dig, sa han och pussade på mitt huvud samtidigt som han drog sin hand upp och ner längst min rygg.
- Och jag älskar dig, svarade jag och kysste honom på bröstet.

Mitt hjärta började bulta snabbare när han sagt det, jag kunde fortfarande inte förstå varför han just ville ha mig av alla människor och att han sa att han älskade mig, just mig..
Det är inte varje dag jag hör någon säga att den älskar mig och det här var inte vem som helst, han var så speciell.
Vi somnade bredvid varandra och han höll om mig, jag kände mig så trygg i hans närvaro.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Meeer! :D

2011-02-28 @ 23:58:46
URL: http://www.nogg.se/twilightdreams
Postat av: vicki

Bra! Mer! :D<3

2011-03-01 @ 16:22:55
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se
Postat av: emmaa

Guud vad bra ALLT är!!! när kommer det meeer!!!???? :D:D:D:D

2011-03-01 @ 21:17:49
Postat av: emmaa

2011-03-01 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback