Kapitel 11 - Not true

Jag hade inte märkt att jag frysit så mycket som jag gjorde förrän Robert frågade mig om jag frös. Vi hade blivit helt genomblöta utav vågorna som åkt up på oss.
Vi hoppade ner från stenen och kysstes ett långt tag i vattnet.
Utan att jag tänkt på det så hade Rob burit upp mig och gått med mig till stranden samtidigt som vi hade kysst varandra.
Vi satte oss på en röd filt som låg i sanden, Rob hade antagligen lagt dit den tidigare. Vi kysstes väldigt intimt och vi slutade inte, det gick inte. Hans kyssar hade blivit som mitt största behov.
________________________________________________________________

Vi låg länge kvar på stranden, mitt huvud vilade på hans bröst samtidigt som vi låg och kollade upp på den stjärnklara himlen. Jag hörde hans hjärta slå i jämt och lugnt. Han drog sin hand genom mitt hår gång på gång och ibland pussade han mig i hårbotten.
Vi sa ingenting till varandra, vi bara låg där. Det kändes helt underbart och overkligt.

"ring, ring"
Jag sträckte mig över Rob för att nå väskan.
- Hej, sa jag och det lät som om jag precis vaknat.
- Hej Kristen, det är mamma, vart är du?
- Jag är på stranden, svarade jag.
- Ensam? Du kan inte vara ens...
- Nej, jag är med Rob, svarade jag innan hon hade pratat klart.
- Har du inte kommit över dina fantasier än Kris! Du vet att han är kändis och dom bryr sig inte om oss vanligt folk..
- Vadå fantasier, tror du att jag ljuger?? frågade jag med väldigt hög röst, så att Rob hoppade till.
- Ja, men du har hållit på med detta så länge och du är helt besatt av honom.
- Ja, det kanske jag är! Men jag ljuger iallafall inte!, jag kommer inte hem idag, sa jag och la på.

Rob låg på filten och skrattade åt mig.
- Vill du åka hem? frågade han mig.
- Nej jag tänker inte åka hem, hon tror aldrig på mig! svarade jag med irriterad röst.

Nu skrattade han ännu mer åt mig och jag hörde själv hur jag lät, precis som en liten unge. Han slutade skratta åt mig och sa att jag kunde få sova hemma hos honom om jag ville, självklart ville jag det.

Vi packade ner filten och gick upp till bilen, vi satte oss i den och åkte hem. På vägen frågade han vad jag ville ha att äta, men jag svarade att jag inte var hungrig, fast att jag igentligen var hur hungrig som helst eftersom jag inte ätit så mycket idag, men jag ville inte att han skulle känna sig tvungen att ta hand om mig.
Jag somnade på vägen och vaknade inte förrän jag satt i bilen ensam, jag kollade mig förvirrat runt och undrade vart Rob var. Jag satt på en parkering till en pizzeria  såg jag sen när jag vaknat upp lite.
Rob kom gåendes med en stor kartong, han satte sig i bilen.
- God morgon, eller något..!? sa han och flinade, sen gav han kartongen till mig och när jag kände pizzalukten så kunde jag inte längre hejda min mage från att kurra, det var inte lite den kurrade heller.
- Haha, jag visste väll att du var hungrig, sa han när han hörde min mage kurra och skrattade ännu en gång. Jag log bara till svar.

När vi kom hem till honom satte vi oss på gräsmattan och åt pizzan.
Roberts hus såg inte så stort ut utanpå, men när man var inomhus kändes det nästan som om man kunde tappa bort sig.
Tomten hade jag aldrig sett innan, men det var blommor längst huskanten och en stor altan med pool. Gräsmattan var nästan tre gånger så stort som huset i sig var.
- Gud vad vackert du bor, sa jag.
- Tack, men det är väldigt stort för att bara bo en här, svarade han och såg nästan lite ledsen ut.
- Ja, det måste kännas väldigt ensamt här va? med tanke på att det ligger ganska långt bort från allt annat och är så stort.
- Ja det gör det, fast jag har ju min hund Patty ibland, fast han kan ju inte följa med överallt, så han är ganska ofta hos några bekanta.
- Åh, jag har alltid velat ha en hund.. Fast vi har aldrig haft råd med det, sa jag med besviken röst.

Han ställde sig upp och drog upp mig med, han tog min hand och vi gick in i huset. Jag hade sand i hela håret och mina ben hade blivit helt gräsiga nu när vi suttit där ute.
Rob gav mig en handduk och sa att jag kunde få duscha om jag ville, det var väl bäst att jag gjorde det, så jag tog handduken och gick till badrummet som Rob pekade på.
Badrummet var stort och det fanns både ett badkar, en dusch och en bastu inne i det. Jag valde att ta duschen, eftersom det antagligen gick snabbast.
Jag klädde av mig i duschen så att inte all sand skulle åka ut över hela badrummet, sen hängde jag kläderna över badkaret. Efter duschen torkade jag mitt hår i badrummet och virade handduken runt min kropp.
Jag gick sen upp till Robs rum och hoppades på att hitta honom.
Han stod och väntade på mig vid trappen och visade mig sen ännu ett kasse från "Dolce Gabbana", i den var det ett par röda trosor och en passande bh till, dom var precis i rätt storlek.
Sen så gav han mig en t-shirt som antagligen var hans.
Jag väntade med att byta om tills han gick och duschade. Sen drog jag på mig underkläderna och t-shirten. Jag satte mig sen i hans säng och studerade rummet.
Sängen var av svart trä och sängkläderna var vita och väldigt mjuka, dom var antagligen dyra.
På ett bord låg en Ipad och bredvid stod ett kort på Rob och en äldre kvinna, jag gick fram till det och kollade närmare. Jag hade för mig att det var hans mamma, men jag var inte helt säker.
Jag hörde dörren öppnas och vände mig om. Där stod Rob med en handduk virad runt höften. Det droppade vatten från hans hår ner på hans bröst och rann sedan längst hans mage och in under handduken. Jag kom på mig själv att jag hade stått och stirrat på hans kropp och vände mig sen om.
Jag såg i ögonvrån att han flinade åt mig. Han tog på sig ett par tajta svarta boxer kalsonger under handduken och sa att jag kunde vända mig om igen.
Han frågade om det gick bra att dela säng och det var klart att det gick bra. Han kysste mig och han förde mig till sängen, jag drog av mig min t-shirt och vi la oss ner i sängen..





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Amazing!

Meer!! ;-)

2011-02-26 @ 22:39:48
URL: http://www.nogg.se/twilightdreams
Postat av: erica

Tack igen för ett jätte bra kapitel (:

Längtar till nästa ♥

2011-02-26 @ 23:23:48
URL: http://ericacatherine.blogg.se/
Postat av: Danielkl.com

=)

2011-02-26 @ 23:46:53
URL: http://danielkl.com
Postat av: julia

det var bäst! meeeeeer! <3 :D

2011-02-27 @ 09:00:36
URL: http://juuliiaa.bloggplatsen.se
Postat av: Vicki

Jätte bra!!

Längtar till nästa :D

// Vicki

2011-02-27 @ 10:22:40
URL: http://ttwilights.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback