Kapitel 8 - Laugh

Vi satte oss upp i soffan igen och tittade på varandra. När jag såg honom djupt in i hans ögon så upptäckte jag att jag helt klart var kär i honom.
För bara några veckor sen så hade jag varit hopplöst förälskad i en kändis som jag aldrig trodde att jag skulle få träffa, men nu var det som om min högsta önskan var uppfylld.
Rob log mot mig, han var så himla söt när han log sitt snea leende.
Det var en pinsam tystnad som uppstod efter kyssen, jag visste inte riktigt vad jag skulle säga och jag såg på honom att han också var osäker.

Jag tog upp mobilen och såg hur mycket klockan var 00.00, oj shit utbrast jag.
- Vad är det? Frågade Rob samtidigt som han kollade med förvånad min på mig.
- Klockan är redan tolv, svarade jag och kollade upp på honom, det var då jag såg hans min, jag började skratta och han undrade vad jag skrattade åt.
- D.. DDin min, det måste vara den roligaste jag någonsin sett! haha.
- Haha jaha det säger du, sa han och började kittla mig.
Jag brast ut i ett högt garv/skrik, jag brukar inte vara så kittlig annars, så varför var jag tvungen att vara det nu? tänkte jag samtidigt som jag garvade.
Nu var det inte jag som garvade åt honom utan han åt mig, gud vad pinsamt, jag måste se helt galen ut tänkte jag samtidigt som jag försökte lugna ner mig, fast det gick inte förrän han slutade kittla mig.
Han frågade om jag ville ha skjuts hem eftersom det var så sent. Igentligen så ville jag ju inte åka hem, men jag var tvungen eftersom det var skola imorgon.
Han tog min hand för att hjälpa mig upp ur soffan, sedan gick vi hand i hand till bilen, han öppnade dörren åt mig och jag satte mig klumpigt ner i sätet. Hoppas han inte såg det där, tänkte jag för mig själv.
Det verkar som om han inte såg det, han sa iallafall inget om det när han satte sig bredvid mig i förarsätet.

Vi svängde in på parkeringen hemma hos mig och vi klev ut. Rob följde mig till dörren och våra läppar fördes närmare varandra, vi kysstes hej då och så gick jag in, jag lutade mig mot dörren när jag stängt igen den och gled sakna ner för den. Jag satt där ett tag på golvet vid dörren.

http://robertpattinsonwho.com/wp-content/uploads/2010/10/RobertPattinson-KristenStewartRome2.jpg

_______________________________________________________________________________
Hann inte skriva mer, ska på träning nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback