Kapitel 3 - Wounds

April, maj, juni..

När jag vaknade nästa morgon så satt jag på tv.n och kollade på min favoritfilm "Remember me", min favorit skådis Robert Pattinson är ju med där, han är helt perfekt, så himla snygg och allt.. Folk säger att man inte kan älska någon man inte känner, men om det inte är kärlek så vet jag inte vad kärlek är.

Det var lördag och bara en vecka kvar till sommarlovet. Gud vad jag längtade till ledighet och sol, slippa plugget för alltid och åhhhh vad jag var lycklig.

Jag gick till badrummet, men jag stannade till när jag såg mig själv i spegeln och skrattade lite. Jag såg verkligen ut som ett lik idag.
Jag tog av min sov t-shirt och hoppade in i duschen. Jag stod och sjöng lite på min favoritlåt "Let me Sign";
She's standing by a broken tree,
Has arms twisted, she's pointing at me,
I was dammed by the light Coming over.
As she spoke with a voice that Disrupted the sky.
She said, Hold on lover, (yeah) don't be ashamed,
I will wrap you in my arms,
and know that you'll be safe.
Let me Sign.
Let me Sign.


Efter duschen letade jag efter kläder tills ikväll, det blev en vit t-shirt, mörk grå kavaj, mörka jeans och ett silvrigt halsband.

Jag ringde Nikki som jag skulle gå ut med ikväll, hon var snart färdig så jag åkte och mötte henne.
Vi hade bara varit vänner i en månad, men det kändes som om vi kännt varandra hela livet.
Vi åkte till en bar här i Los Angeles. Det var en ganska stor bar där det alltid är några som uppträder.
Vi tog några drinkar och sen hände det. Jag hörde rösten, men först kopplade jag inte riktigt vem det var, men sen när jag vände mig om såg jag vem..!

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lbdwgysDfr1qciah5o1_500.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback